Terug naar overzicht

Wij hebben meerdere mooie vacatures! Word jij onze nieuwe communicatieadviseur, toezichthouder afval- en grondstoffenbeleid of senior administrateur / boekhouder? Ontdek meer.

Vacatures

We zijn op zoek naar nieuwe collega's! Heb je interesse? We horen graag van je en zijn benieuwd om kennis met je te maken.

Senior Administrateur / Boekhouder

Wil jij een belangrijke rol spelen in ons team Informatiemanagement? Wij zoeken een senior administrateur/boekhouder.

Je komt terecht in een team van tien collega’s, dat zich bezighoudt met onder meer de planning- en controlcyclus, de financiële administratie, juridische zaken en ICT.

Wat is jouw rol binnen dit team?

  • Verantwoordelijk voor de financiële administratie en het grootboekbeheer.
  • Uitvoeren en controleren van BTW-aangiften en fiscale naleving.
  • Opstellen van rapportages en voorbereiden van audits.
  • Signaleren en verbeteren van administratieve processen.
  • Adviseren van het managementteam over financiële optimalisatie.
  • Coördineren van werkzaamheden binnen het administratieve team.

Ben jij een nauwkeurige en proactieve financiële professional? En wil je bijdragen aan een solide financieel beleid binnen een dynamische organisatie? We maken graag kennis met je! 

Ontdek hier snel meer en solliciteer.

Toezichthouder Afval- en grondstoffenbeleid

Het team Toezicht en Handhaving bestaat uit nog 3 collega's en is onderdeel van de afdeling Publiekszaken. Samen met collega’s van de teams Communicatie, Educatie en het Klantcontactcentrum werk je aan een cultuurverandering rond afval én aan goede service aan inwoners.

Als toezichthouder:

  • Controleer je of regels voor het aanbieden van afval en grondstoffen worden nageleefd.
  • Registreer je bevindingen van controles.
  • Lever je een bijdrage aan de formele afwikkeling.
  • Ben je mede verantwoordelijkheid voor de leefbaarheid in de regio.
  • Onderhoud je contact met externe partners, zoals politie, corporaties en gemeenten.

Ben óf ken jij die flexibele, stressbestendige en dienstverlenende toezichthouder die we zoeken? We maken graag kennis met je! 

Ontdek hier snel meer en solliciteer.

Teammanager

Als Teammanager beheer openbare ruimte, bedrijfsafval en ondergrondse containers geef je leiding aan een team van ongeveer 21 medewerkers. Je maakt deel uit van de afdeling Uitvoering, die in totaal bestaat uit zo’n 90 collega’s. Samen met twee collega-teammanagers zorg je ervoor dat iedereen zijn werk goed kan doen. Jouw team is verantwoordelijk voor de straatreiniging, het legen van prullenbakken en ondergrondse containers en de inzameling van bedrijfsafval namens Waardlanden BV.

Als Teammanager:

  • Je coacht de medewerkers van de teams.
  • Je houdt werkoverleggen, korte veiligheidssessies (toolboxen) en voert voortgangs- en beoordelingsgesprekken
  • Je beheert de toegewezen budgetten en rapporteert hierover in het kader van de Planning & Control cyclus
  •  Je stuurt op de inzameling van bedrijfsafval en onderhoudt hierover contact met onze samenwerkingspartner.
  • Je bent verantwoordelijk voor de inzameling van ondergrondse containers, het legen van prullenbakken en straatreiniging met veegwagens.
  • Je coördineert de werkzaamheden in samenspraak met de gemeenten.

Ontdek hier snel meer en solliciteer.